back home

då var jag hemma hyfsat tidigt från stallet tycker jag allt! det blev bara att skritta länge och ta lite trav idag pga att underlaget var piss. det är så tråkigt att komma till stallet och sen se att det verkligen inte går at rida någonstans. nu ber jag bara gud att ta bort all denna vidriga snö och kyla :D hihi. snart blir det en härlig varm dusch-mat-läxor-datan-sova. låter det inte som en underbart rolig kväll ? ;p haha ne inte precis.

imorgon är det fredag och då ska ellabella och amandapanda sova här, vi ska snacka kolla film och myyyyyysa! :) kommer att bli en toppen fredag! ♥

(jag hade tänkt att bjuda på lite niceiga bilder men datan höll inte med, men jag ska försöka lite till så kanske den ger sig och ni får något roligare att läsa)


//bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0