dagen.

hejsan! nu var man hemma igen då, skolan idag var ganska okej kändes som att det rullade på ganska snabbt faktist :) vi slutade 20 över 2 och som vanligt så sticker jag direkt till stallet, jag fixade allt som skulle fixas och sedan tog jag in kräket, ne jag skojar bara, sedan tog jag inte den underbart söta ponnyn ! ;) hon och jag red själva idag till rinkabyholm, det är ju svinhalt överallt men jag hittade en bra stig som gick att rida på, fast det blev ju mörkt väldigt snabbt och självklart var jag utrustad men jag är så himla mörkträdd! det går inte att beskriva, så jag började dra mig hemmåt innan det blev helt bäcksvart. men jag red ändå i en hel timme , kändes som 20min men tydligen inte (: haha detta är riktig rolig information ;) menmen duchen står högst upp på listan nu och blogga står direkt efter !


dagens outfit.


 samma sak som igår, tagna lite snabbt på stalltoaletten ;)

grå/svarta jeans: gina tricot.

svart linne: gina tricot, tror jag? hehe orkar inte gå och kolla,

svart kofta: H&M


haha det gött så länge! / belllaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0