dagens look

hejsan ! nu är jag hemma från stallet, eller jag mom hem halv 8 så det var ett tag sedan. idag red vi ut med saga och ärtan (: vi red på ett fält och tränade lite kondition, elr iaf jag ;) det gick väl helt okej, jag hade as ont i huvudet så kunde inte riktigt koncentrera mig... och jasse var lite överpigg och ville inte lyssna alls idag :p men men nya tag det får gå sämre ibland för det är då man lär sig :) men nu väntar duschen så mer uppdatering senare.


dagen look.







tagna lite snabbt i badrummet i stallet ;) hehe.

vanliga blåa jeans från bikbok.

tröjan från gina tricot.

halsduk från gina tricot.

och örhängen från ingen aning :D

håret uppsatt lite slarvigt i en knut och bara maskara. alltså så var det en ganska lätt outfit idag.

/ bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0