dagens outfit;)

hej hej! förlåt för jag inte har varit så aktivt här men jag är så j*vla skoltrött och jag har bra ingen orka att gå upp ur min säng och fånga dagen som man brukar säga, jag har inte lust att leva kan man säga jag vill bara lägga mig i ett håll i marken just nu i denna stund och döö. Jag har nog bara nån sån här Vinter desperation eller nåt sånt!? Några tips vad man kan göra åt det??
Nu har jag tänkt att härma lilla bella här med "dagen outfit" hoppas det inte gör nåt bella :Phaha
tröja:hm
byxor: Vila
smink kaljal och lite mascara
Dagens citat: Man måste ha tråkigt för annars vet man inte när man har roligt av Svensson Svensson
Dagens låt: Break away med kelly clarkson
allt från mig;) Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0