dåliguppdatering.se eller vad ;)?

haha jag har typ inte gjort något alls under helgen, booooring
jag total glömde bloggen också kan man säga.. sry ;)

Såg på solsidan förut, haha! helt sjukt. så himla kul när vad han nu heter lurade Ove (som jag hatar) att bli vän med den han hatade  haha så sjukt smart! Den serien är ju typ ett måste att se , fast nä men den e riktigt kul tycker jag :D nooo life , i know.

den här låten måste ni lyssna på, den här sjukt bra!
Shontelle- Impossible

eller så söker ni enkelt på namnet på spotify? :)
http://www.youtube.com/watch?v=NWdrO4BoCu8&ob=av2el

och jag har några Bose hörlurar heter dom, Jätte bra! låter som bio-ljud (H) haha nä men näst in till de, verkligen jätte bra :)

nu ska jag baka muffins tänkte jag :D gottgott :) bilden e sen -09 men jag tycker maccan e jätte vacker på den :)<3

Pussssssssssss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0