Elevcafet+ skisser

Tjenis penis ;)
I dag känns det inte som jag har varit typ i skolan.. konstigt va?? Jag och Anna satt i elev cafet hela morgonen typ,Ni som inte vet var det är så är det som ett litet cafe(konstigt eftersom det heter elev cafet ;) där elever kan köpa mackor,dricka,oboy och frukt för typ runt tio spänn. Jag tycker det är jätte bra att vi ha det för att jag är ganska glupsk av mig haha och sen kan man inte alltid äta skolmaten(vem vet vad det finns för gifter i det?xo) och sen är det ganska billigt. En sak som jag tycker är dåligt är att vi elever ska sitta där under lektions tid,visst vi slipper att jobba men om man har NO med Göran den tiden så missar man alltid en genomgång som är typ mega viktig sen på provet och det är inte så kul tycker jag. Dom borde skaffa nån lärare eller nåt som sitter där eller en sån där automat som dom har inne på lärarrummet , vrf kan vi har en sån?! vi jobbar för fasen lika mkt som dom!!Det tycker jag är riktigt orättvist, men som en del säger "livet är orättvist". Okejdå,sen så hade jag bara en och en halv lektion för att dom ställde in franska lektionen för att vi hade ingen lärare typ.. tror jag hahaha så då tog jag bussen hem istället:P ock nu sitter jag här med en hög med läxor som ska bli klara med, jag häst fri idag för att mammsen tar henne hand om henne elakt att säga det men det ganska skönt ^^
Jag lägger in några skisser oxå som jag lovade i går men datorn pajade så jag var ganska förbanad haha
Får ej kopieras!!!
får ej kopieras!!

Får ej KOPIERAS!!

skriv gärna en kommentar vad ni tycker!!? allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer
Postat av: gabriella

Vad fina de var, sagis! <3 <3

2011-01-19 @ 19:46:35
URL: http://thefashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0