framtida planer.

nu har vi kollat på i rymden finns inga känslor. så sjukt sjuk film! den var ju as roloig men helt störd! haha.
hihi så sööta hundar matilda hade lagt ut där! precis en sån ska jag ha när jag har flyttat hemifrån, planerna är att flytta när jag gått ut gymnasiet och förhoppningsvis bo med amanda ;) och så kommer vi resa runt och våran slut destenation är USA. jag skulle aldrig kunna bo kvar här i kalla hemska sverige! kommer bli toppen, längtar enormt mycket tills jag är typ 19, det är den bästa åldern! bara festa,leva livet bara vara helt självständig. denna åldern är så tråkig -.- + att det alla ungdommar gör i detta samhället i denna åldern är att snacka skit om varandra. vilket liv man kan ha asså. så jag vill att åren ska gå så snabbt som möjligt så man kan börja leva!

 



KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

asså kolla nu på detta som vi gjorde på no labbet. USCH fy fan är det ända man kan säga! det var så hemskt äckligt, jag trodde jag skulle spy och svimma. fick lite panik! fy värsta upplevelsen. jag fattar inte hur alla kunde vara där med sina händer och känna,skära och klämma. fy jag mår illa av att bara tänka tanken!


//bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0