fredaag :D

som tidigare sagt har de varit chill i skolan i dag :D förutom de att jag fick skjussa runt på saga genom halva stan, eftersom de va näst in till självmord när hon cyklade ;)  duktigt, sjukt duktigt saga! fast nä
och vi åt ju på max, jag åt en Hot american chicken (H) haha bara för att maria montazami har gjort den eller vad de nu e ;) den va gooood , :D

När jag red idag, så var vi Typ 99% i luften istället för marken, Maccan va jätte busig ;) haha bara bockade hela tiden nästan ;) ´men han e duktig iaf, när man säger till honom brukar han skärpa sig och bli underbar :D

ska nu kolla på lets dance och äta lite glass tänkte jag! :) jag  tycker att andreas weise , alexander ryback , idol baggen och helena lundbäck ska stanna kvar längst :D






Pussssssssssss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0