godmorgon!

godmorgon! :D idag är jag hästfri för jag ska vara med min underbara gustav som det är 1månad med idag ;* kommer att spendera min fredag med honom :) och vi har en chill dag i skolan idag, först teknik, sen ungdomsmottagningen, sen typ bara lite matte och sedan no (: härligt!

fick två kommentarer på nattinatti, finns faktist inget att säga förutom att dom var anonyma och inte ville stå för sin åsikt. och våran blogg är inte till för att jag ska skriva och käfta emot igen. jag har mer självrespekt än så :)

/bella

Kommentarer
Postat av: A

vill inte att du ska tro att det var jag som skrev kommentarerna, för det var det inte... Orkar inte lägga ner mer tid på tjafs nu precis som du säger. Så du vet det. / alex

2011-01-22 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0