godmorgon då! detta är alltså...

godmorgon då! detta är alltså ett tidsinställt. hinner absolut inte blogga på morgonen. när ni läser detta så fixar jag förmodligen iordning mig litegranna, och har inte så mycket at skriva. me idag är jag hästfri, känns ganska bra, ska nog ut och jogga en runda senare ikväll. härligt! jag måste verkligen få upp konditionen igen och börja kämpa på mina muskler ;) även att jag gör det varje dag när jag rider så men man måste ändå jobba på (: jag har ju alltså slutat på fotbollen, men jag funderar på att ge det en andra chans för allt känns så fel... jag har spelat fotboll i mer än halva mitt liv.. och sedan bara sluta så direkt, jag vet inte det känns bara inte rätt. men egentligen känner jag att då kan jag kämpa och ge allt på jasse och min ridning för det är ju faktist det jag älskar mest. hm, mycket att fundera på för min lilla hjärna..

 vi hörs senare, ciao bitches! :)

xoxo bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0