hallooo :D

idag har jag typ dött 100 gånger om i skolan av tråkighet så de skiter vi att prata om -.-'
hahahah förutom när saga och therse ville känna lite på marken.. GRYMT kul asså :D

Seen hem och ut direkt till stallet, och när jag skulle släppa in dessa hästar vill bara måns gå in, mammas stor häst.. OCh goodie ( lillasysters c-ponny) och maccan stod där ute och glodde som två får .. Ajja tänkte jag och skulle hämta goodie och så drunknar jag nästan :O åker ner i värsta vattnet haha, ;) så red jag på maccan som trodde han var 3 år och hingst idag. haha har typ aldrig hänt innan , men vi löste de med :D haha

de va väll allt från idag,
puuuuuuuss och kraaam
MAtilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0