HALT!!

heloj!
Den här Dagen började inte bra...
1.det var halare idag än det var i går så gick extra försiktigt...
2. ...på grund av det missade jag bussen o fick vänta på en stads buss som var full av gymnsium elver så jag kände mig jätte liten och var tvungen att sitta längst bak i bussen
3. Jag kom för sent :p
Goda nyheter är att dagen slutade bra och jag åt en choklad boll, jätte mumsigt. Dagens höjd punkt var när Matte "råkade" knuffa ner en stol i trappan och hon sprang efter den HAHAHA ass kul!! Sen bra nyhet till är jag blev klar med min morgon rock Här ned för:
vad tycks?? jag har sytt den helt själv..mkt stolt :D Nu måste jag stick till stallet för annars får väl bella damp på mig som hon brukar ;) allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0