hejsan! det har varit ga...

hejsan! det har varit ganska dålig uppdatering här ser jag... men det ska vi bättra på igen!
jag kom hem från stallet för typ en kvart sedan, hade ju jouren idag med, usch. har inte fått sova ut alls denna helgen. men ska og försöka sova lite nu. idag när vi kom till stallet så gav vi ju då alla hästarna mat men sen så märkte vi att Elva inte åt något?! hon bara stod där och hängde med huvudet, jag gissade på kolik och insåg att det var kolik när hon började lägga sig ner.då gick jag in till gunilla så fick hon komma ut. usch! hemskt och se hästarna när dom mår dåligt! men vi fick gå lite med henne och så kom vetrinären..stackars liten. men sen red jag då ut på jasse eftersom jag ändå var i stallet så behövde jag ju inte åka dit en gång till. vi red i "fårhagen" mycket mysigt. hihi och vi träffade på rådjur :)

dagen ser ut såhär:

* nu sova!

* kolla tv-bara ta det lugnt.

* och så till sist kolla ponnyakuten. (det är faktist ett riktigt lärorikt program och enligt mig är det mycket intressant också) ;)

= chill dag!


här kommer lite bilder från idag :)

 underbarare än underbarast!♥

 

hihih ser ni rådjuret? ;)


/bellaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0