helgen o lite om idag:)

heeeej svejsss! Tyvärr har jag hunnit att bloga nåt i helgen som jag har skrivit innan så har jag haft FULLT upp i 24,7 som bella säger;) Tävlingen i söndags gick jätte bra tyckte jag av alla andra,ne men jag fick två stop i båda klasserna 90,95 så det var lite så där men jag är alltid positiv så:P sen resten av helgen har jag jobbat med en uppsats som jag blev klar med i morse hoppas att man får ett mvg som jag knappast kmr få men man kan hoppas hahah:D Måndagen i dag var väldigt rolig när hanna o jag springer runt som dårar och fjantar oss, folk måste tro att vi går på nåt;)hahah det är alltid hanna och jag som gör dom galna grejorna hihih hon eh så rolig så:*
Allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0