helg...stress!!

hejhoh!Idag gick jag till skolan och hede mkt roligt för en gång skull,näe det är faktiskt ganska kul att gå till skolan ibland;) när jag kom hem åt jag lite och så var det direkt till stallet där jag red barbacka på Ärtiz lite markabete i paddocken gick på hakamoret så det gick jätttte bra:D sen var det hem igen och duscha och hoppa i myskläderna för den här kvällen blir den ända jag får någon vila. Den här helgen är full packad, jag ska till stallet o rida packa och göra ärtan fin för tävlingen nybro 90,95 sen ska jag på dop och 25 års kalas kommer hem sent och sen då upp tidigt till stallet för tävlingen då som kommer ta hela dan antar jag kommer hem sent igen på söndagen och sen upp tidigt till skolan på måndagen och pluss ska jag skriva en hel uppsats på den industriella revolutionen på två sidor vemhar sagat att helgen ska vara lung?! haha det är vad jag har framför mig;))
Allt från mig:* Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0