Hello, Matilda här! :)

Nu kommer en presentation om mig! :)

Som sagt heter jag Matilda och är 96:a. jag kommer förmodligen skriva om mitt liv, lite vad jag tycker om olika saker och såklart vardagen, i skolan och hemma med min häst!. Han heter Macahan och är världens goaste häst! :D han är en skäck valack f. 1996 och importerad från irland!  Vi gillar att tävla och har en så länge tävlat upp till nationel 110cm. Tyvärr kraschade vi på dm i höstas så maccan( som han kallas) har tagit de lungt sedan dess och har precis kommit igång! Nu e vi på g igen och har precis börjat hoppa lite :) underbart <3

Nånting jag e ganska stort emot e vintern, jag tycker de ska vara soligt och +30 grader året om haha! ;)

jag vet inte riktigt vad jag ska säga just nu , så de får väll bli mer någon annan gång! :)

btw så tänkte jag ladda upp en bild, meeeen de tyckte inte datan .. så de får helt enkelt bli någon gång när jag lärt mig hur detta fungerar ;) för just nu har jag noll koll :D

haha och bella och saga har säkert skrivit värsta långa uppsatsen, menmen :D

Puuuuuss o kram ! :)
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0