hemma från stan

hejsan igen då! hehe jag gjorde inte som jag sa att blogga lite när jag hade vaknat, men det blev så att jag inte sov :p utan jag duschade och sedan fixade mig för att åka in till stan med pappi,syrran och min lillebror ;) vi gick runt och kollade lite, mest till pappsen som skulle leta efter lite nya finkläder för han ska på någon konferance, haha intressant att veta? aja sen åt vi lite på subway, mycket gott! och nu sitter jag här hemmaframför datan och skriva på om min uppsatts om den industriella revolutionen, mycket roligt! -.- ne men det är väl ändå lite intressant jag menar det handlar ju om varför världen är som den är idag och hur det nu kom sig att vi lever så som vi gör i dagsläget. ;) hahahaha nu låter jag riktigt tråkig, men det är det jag kommer att göra lite nu sen är det dags att dra sig till gustav :* så min lördag kommer att bli mys men sen är det ju de att jag måste upp tidigt =gå och lägga sig tidigt..

dagens :



svarta leggings: gina tricot.

svart linne: gina tricot.

grå kofta: syrrans garderob :)

håret i en tofs och bara lite maskara!

//bellaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0