i was born to make you happy.

nu väntar sängen men tänkte göra ett litet inlägg först :) hihi vi har fårr någon fråga hit och dit. tycker ni att vi ska ha frågestund? om det är mycket ni vill fråga såklart, släng in en kommentar isåfall.
hahah gissa vad jag dunkar för musik? jo det är ju självklart BRITNEY SPEARS! själv tycker jag att hon är jätte bra, jag diggar hennes musik, och texterna. tycker ni att det är viktigt att alltid lyssna på nyaste låtarna? själv tycker jag att dom gammla oftast är lika bra om man då inte spelat sönder dom och tröttnat, det är ju alltid kul med lite ny musik men man ska jú inte heller glömma alla bra lite äldre låtar ;)
imorgon blir det skola-.- och sedan stallet till min lilla pärla :)

bye!

Dagens citat:

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

hihi ett till av våran kära Nalle Puh.


/bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0