ihjälfruuusen

tjooo! Skolan idag va väll tråkig som vanligt. Sen på kvällen åkte jag mamma o maccis över till öland och tränade för mats! :) vi hade privat träning, ice :) jag kände att jag lärde mig en del och hoppas de kommer bli bra igen :D jag älskar verkligen min maccan :) haha han e så söt när vi hoppar runt där ;) Nä men dagens träning kändes riktigt bra så jag ser fram imot nästa :)

Sen när vi kom hem så fick Maccan o goodie massage av majsan :) dom tycker de e jätte skönt ! de va 4 veckor sen sist , och maccaan behöver tydligen banta!? haha :) sten hård träning framöver nu då typ ;) haha nää men han ska banta liite bara :)

Nu har jag på börjat alla dessa läxorna, usch usch usch!! lärarna vill ta dö på oss, så sjukt mkt tycker jag , dom säger en "liten läxa" okej tänker vi, så säger dom : de här ska vi ha i läxa tills imon; 99999miljader sidor + dessa uppgifter...
liten? tjeeena.....
dom tror nog inte vi har några liv, och alla lärare tror dom e ensama om att ge läxor verkar de som -.-'

hihi ganska kul bild? :) men ändå lite fin tycker jag nog allt :)


haha de va väll allt från mig just nu :)!
Pussssssssss
matilda och Macciis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0