inga lärare = sluta tidigt!

hejsan! nu sitter jag här i datasalen och vi har egentligen SO. as tråkigt, men vår lärarwe är sjuk så det blir inte att jobba så seriöst + att den uppsatsen vi jobbar om har jag skrivit på datan hemma så jag har inte den här.. hehe. och sen är våran engelska lärare sjuk så det blir ingen engelska heller. så idag blir det at sluta redan vid kl 2! as skönt, jag drar direkt till stallet så det blir mer bloggning där efter. jag får se vart jag rider, hon vilade ju igår så jag ska nog inte rida jätte seriöst idag, kanske mer kondition, för hon är ganska hopplös dagen efter hon har vilat ;p men vi fårse, det blir ju mer uppdate senare :) men nu måste jag iaf försöka leta liote fakta som jag kan använda hemme. ciao! 

/bella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0