jouren

hejsan! igår hann jag inte blogga mer eftersom jag kom hem ganska sent och så ville jag inte vara för osocial mot gustav ;) när jag kom hem så var det bara bums i säng för idag gick jag upp halv 7 för jag har jouren denna helgen -.- så upp-åka till stallet-fodra hästarna-ta ut hästarn-fixa allt åt jasse och även bessie idag-städa och sen åka hem. så kom typ precis hem. men man få vara bered att ha jouren ngon gång ibland när man har häst, det är ju inte så ofta så lungt för mig men nu ska jag sova lite till för annars trillar jag ihop senare under dagen och det vill jag inte för då är jag förmodligen hos gustav (: vi hörs efter jag har vaknat!

föresten, stavas jouren så? :p aja hoppas ni fattar iaf. och statistiken höjs vilket är super kul! fortsätt så här och vi tar gärna emot förslag på om vad vi ska skriva lite extra om om det är något intressant ni vill veta :)

xoxo bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0