lördagen:)<3

hejhooo!
Idag vaknade jag av Anna panna snarkar och att hanna ligger som liten hamster och skyddar sitt kära täcke;)
Mkt rolig syn faktiskt;) Sen tog det ett tag för dom att vakna så jag satte mig o läste Robinson Crusoe (biblen alltså) vrf jag läste den? bra fråga men vår gupp huvud till svenska lärare tvingar oss det läsa den tills på tors blööö säger jag till henne efter hon är så gammalmodig och tråkig. Efter vi hade ätit frukost har glott på tv och bakat super goda Dumle muffins,MUMS!!:Dresten va tiden har vi slappet och bra njutit av ingen skola:Ptypiskt oss, Men nu ska vi vara lite duktiga och GÅ till stallet som är typ två kilometer haha så vi ses sen:)
våra mumsiga muffuíns;)
den smaskiga efterrätten fick vi på max,så här såg den ut efter 10 sek;P
Allt från mig;) Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0