Matilda här :)

Nu har jag fixat allt i stallet och ridit! :) men asså shiit, när jag skulle rida idag så var de typ femtioelva miljader människor i ridhuset, och det här ridhuset e inte speciellt stort, och de va inte allt, två st som hade typ privat träning där under denna tiden jag red :o snacka om att jag blev sur..  Ajja maccan var söt iaf ;)
Här kommer fler bilder på honom (aaa'
 

OMG precis nu innan kom de en liten lurv hund helt själv :o den ville säkert hälsa på zoe , eftersom hon löper hehe ;) de glömde jag berätta innan :) vi har två hundar , en rottweiler (Zoe) och en dobermann (Totte) :)

jag har typ ingen bra bild på mig så de får bli någon annan gång :D

Puuuuss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0