mörkrädd ;o

hejsan !

hemkommen från stallet för bara några minuter. idag red jag barbacka på fältet, gick skit, hon lyssnade inte alls och bara stack med mig hela tiden. alltså hon gjorde precis som hon ville och levde i sin egna lilla värld, hehe aja men hoppas på att träningen på lördag går bra iaf. fast den börjar 8.15 och det är i vallby? vet inte ens vart det ligger ;p alltså när jag brukar träna för malin så kommer hon alltid till sjöslätten men eftyer som det inte går att rida i paddocken så får jag nu åka till henne , (vi har inget ridhus-.- mycket dåligt faktist!) och asså jag måste verkligen komma över min mörkrädsla! jag skulle ridit i "fårhagen" men det var så ,mörkt och läskigt där så jag klarade verkligen inte av det... sen så var det bara jag i stallet och då när jag väntade på att bli hämtad så var jag så rädd att något skulle komma och ta mig ;o asså jag har sett för mycket skräckfilmer, men ja då gömde jag mig i jasses box med henne, hahahahah så komiskt!jag är lite för knas ibland! men nu ska jag äta lite sen blir det mer uppdate :)
och ni kanske har märkt att det bara är jag som inte uppdaterar inna stallet men här kommer förklaringen, jag bor inne i stan i kalmar och spå har jag hästen i rinkabyholm och då tar jag buss dit direkt efter skolan så att jag hinner med allt ;)

dagens :



hihi och en bild från när jag satt i boxen och möös med jassebasse ;P
 

 

kram belllaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0