ponnyakuten

då har jag kollat klart på ponnyakuten, undrar vilka det är som kommer med :) ska bli spännande! en av alla saker som jag tog åt mig av avsnittet är att om man inte känner sin häst på marken och har kontroll och faktist litar på varandra så är det nästan omöjligt att rida hästen bra. jag bsukar faktist leka lite med jasse på marken men det ska jag nor börja att göra mer nu! :D det är faktist lite mysigt också. hiihi.



//bella (och jag måste bara säga att det står fel på jasmin, hon stavas inte med e utan jasmin VII är det) hihi

Kommentarer
Postat av: Ensjel - Hvem kan jeg være?

Liker godt bloggen din, fortsett!! Pleier å følge med ;) Ta en titt på min, og se om den interesserer deg; www.ensjel.blogg.no

2011-01-23 @ 20:32:53
URL: http://ensjel.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0