Saga viola juni Gardelin,det är jag det!;)

hejsan hejsan!
Mitt namn är då Saga och jag är 14 år o fyller 15 om fem månader ung, haha jätte viktigt att veta då:D Jag bor lilla "Villa området" eller va fasen man ska kalla det Rinkabyhom utanför kalmar. Jag är häst ägare till den fantastiska ponnyn Simply red alert (kallas Ärtan). Varje hästägare säger att ens häst/ponny är den finast,bäst,guligaste,underbaraste och vackraste hästen /ponny och jag tror att alla har rätt. Alla hästar har olika personligheter och utseende det finns inte nån häst som är som nån annan häst,samma sak gäller för oss människor.Vi alla är unika precis som vi är, hahah nu låter jag som vår präst från konfan haha;)men det är sant,tänk på det!!A jaja nu ska det handla om lilla mig inte för är så lite så, 1,62 o en halv faktiskt,det är bara mina fingrar som är typ dvärg fingrar:Phaha
Förutom att jag rider så håller jag på lite med musik spelar guitar faktiskt, inte för jag är bra på det då men kul är det :)
Sen går jag i 8c på falkenbergskolan inne i stan typ som en vanlig normal tonåring,Jag har god humor(tycker jag själv då haha;D),Jag har fått höra att jag är väldigt sprallig o lätt utråkad,älskar att prova på ny saker o utmana mig lite då o då. Jag ritar/skissar kläder som typ en designer gör,min stora dröm är att bli en världs berömd Designer i Frankrike haha stor dröm men ingen säger att den kan bli sann ;) vad finns det mer att säga om mig då...Juste jag ÄLSKAR att resa och upptäcka nu ställen och saker, vår familj har varit ganska mycket utom lands och så i Thailand t ex. och Spanien med för den delen. Där nere är vi ung 1 månad varje sommar eftersom min momo o mofa har ett hus där nere som dom använder på hösten o våren,men på sommaren är det vårt;) Jag älskar den spanska miljön o stranden där nere. När jag går där i den våta sanden och hör vågorna ljud o känner det varma vattnet når mina fötter o maten är HELT fantastiskt god o människorna är så snäll o trevliga om att inte snacka om spanska pojkar oxå...GUD vad jag LÄNGTAR till sommaren asså!!!HERREGUD!! Jag är så j*vla trött på vintern nu att jag går i taket nästan hahahah x)Ähh nu måste jag knyta mig det kommer en dag i morron med, och då ska Hanna o jag ner till Hansa city o gymma lite hahaha kommer bli skit kul xD
Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0