sitter här och väntar på bättre tider.

det är faktist redan dags för mig att gå och sova. hehe jag är super trött! och imorgon ska jag ju då upp till den där skolan. -.- jag är så enormt skoltrött! finns verkligen inget värre känns det som. önskar bara att mamma och pappa säger till mig en morgon att vi ska utomlands, jag skulle bli helt överlycklig! tänk den härliga solen som bränner lite på huden! enormt härligt! men vi ska faktist utomlands i sommar, men jag orkar inte vänta så länge, jag kommer inte överleva i denna hålan :p fast ändå så är kalmar en bra stad tycker jag. det är inte för stort och inte för litet, helt perfekt. bara att det skulle ju kunna hända lite mer här, det är typ alltid tyst och inget liv, alltså det är ganska dött.. det jag vill komma fram till är att jag längtar till sommaren! det är så deprimerande att kolla ut på mornarna och det man ser är, antingen is,snö eller blask... usch fy och blä! ne men nu ska jag inte uttråka er mer med detta, vi hörs imorgon´.

vilket väljer ni?

härliga varma sommaren eller den hemska,kalla,mörka vintern?? // bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0