snart läggdags

då var lille jag hemma igen, och duktigt som jag är så började jag på att skriva om/klart min uppsats. nu är den klar och jag ska bara skriva ut den, puh!nu ska jag då ta och fixa mig för sängen, och innan det ska jag nog täräna lite styrka, jag måååste få upp musklerna igen, skulle ju då ut och jogga idag men hann inte, det får bli imorgon efter stallet.
 nu ser jag också att våran statistik har sjunkigt... tråkigt mycket tråkigt. aja hoppas på förbättring!

Dagens citat:
För varje minut du är arg, förlorar du 60sekunder av glädje.

//bellaa


sedan måste jag ju bara kommentera min lille pålles man ? haha så gulligt, hon har ju halstäcke eftersom att hon är klippt och då blir manen helt cpad xp hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0