Tävling

Idag har det varit fullt ös hela tiden. Det var tidigt upp och äta frukost och sen blev det full fart till stallet för att gör i gjordning Ärtan och göra henne hyfsat Tävlings fin (Hon är är alltid världens finaste så det var inte så mkt att göra;)
och sen packa bilen och iväg till klubben för att hoppa åttio på en pay'n jump. Resultatet blev....FEL FRITT (ni som inte är hästmänniskor betuder det att man hoppade banan utan att stanna eller riva) Och hon var jätte duktig och lyssnade verkligen och hoppade super fint är såååå stolt över min kossa;) sen fick hon typ fem kilo morötter och andra godsaker när vi var hemma haha skämmer bort dom ska man göra hahaha:D sen var det hem hit och duscha och äta. Och nu sitter jag här och myser;) Men jag ska göra lite nytta oxå faktiskt jag ska börja jobba med den industriella revolutionen som ska va vara inlämnad på torsdag, har en liten känsla på att det inte kmr vara klart då;) haha typiskt mig. Tyvärr så har jag inga bilder eftersom min mamma inte vet hur man använder en kamra..helt oteknisk,som tur är har jag inte ärvt det utan jag är mest lik min pappa på den biten;P
ni får några andra bilder på henne istället
SÅÅÅÅÅ SÖÖT min lilla kossa är:*
Allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0