Tihiiii ^

HEJSAN (igen)!
I dag var det inte precis en bra dag att inte ha nåt ridhus det suger.... Eftersom det har typ varit "varmt"(knappast) så har snön blivit slask sen ska det ju klart bli jätte kallt så att det här "slasket" fryser och blir ass hårt och då blir det jätte svårt att rida ut i skogen och på fält ibland så,i dag fick lollo och jag skritta på cykel vägen och jobba dom lite på rakt spår (ialle fall jag gjorde det). I dag fick jag veta mina resultat för min deflexsy(stavas?) dom såg ganska bra ut sa min "special lärare" pontus,han eh jätte snäll och go:), Jag har läs och skriv svårigheter säger man men jag är inte en svår dyselektier som han säger utan jag liger "inom ramen" vad nu det ska betyda? Men snart ska vi ha ett möte med honom om vi ska gå vidare eller nåt typ haha var ganska trött så jag lyssnade inte så noga haha stygga mig :P hihih haär kmr skisserna jag lovade:
FÅR EJ KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT!!!!
FÅR EJ KOPIERAS!!!!

FÅR EJ KOPIERAS PÅ NÅGOT SÄTT!!!

skriv en kommentar vad ni tycker!? allt från mig ;) Puss Puss Saga

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2011-01-21 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0