Tisdags kvällen dårå :*

Nu är jag tillbaka från stallet där jag var ute o red dressyr på fältet med Bella, lite kul de ni ;) sen duschade jag mkt skönt fast ganska uttråkande tycker jag. Jag kom i håg att jag hatade att duscha för att jag tyckte det var skit tråkigt, men jag lovar det är inte så längre;D jag var ett lite konstigt barn när jag var liten,underbar,söt som en docka men korkad som en kokosnöt:P HAHAH i kväll blir det att läsa på NO läxan o HEROES på tv:n sen kanske lägger jag upp några bilder i kväll på några skisser får se om jag orkar ;) allt från mig Puss Puss Saga
Den bjuder jag på HAHAH xD ps ALLA våra bilder vi lägger upp på blogen är INTE TILLÅTET ATT KOPIERA ni tycker det kanske är lite töntigt men så vill vi ha det :) så de så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0