tjaao :)

instämmer bella; idag har varit ännu en tråkig dag..



dom här stövlarna e från Veredus, som kanske för de mesta e kända för sina senskydd?
sånna har jag till maccan och tycker dom e jätte bra! jag hade bak med men tyvärr passade dom inte maccan :(

Men dessa stövlar iaf, dom e ju faktiskt ganska snygga? De enda dom failade med tycker jag e inspännings grejen på sidan! utan den hade jag lätt köpt sånna ! och kolla noga på bilden så ser ni  ganska högt upp till vänster så ser ni någon skruv grej`? och hur snyggt e de på en skala haha? :) ajja :)



Själv har jag några italienska kalvskinns stövlar , grymt sköna! kommer dock inte ihåg märket hehe :)
och ett par Tretorn falsterbo . Dom är faktiskt snygga! och väldigt sköna! första gången jag såg dom så tänkte jag typ assåå shiit vad fula, men nu så aah skit coola ju :D hahaobs, dom e snyggare i verkligheten ;)



väldigt oviktigt inlägg men men :D

Puuuuuuuuss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0