tjabba

WTF SAGA. stolen ramlade ner för drappan, sant, dock inte mitt fel! fast de där om att jag sprang efter e sant också :( inte kul ju ;)


denna dagen har haft både höjd- och nerpunkter. heter de så förresten ? ajja ni fattar vad jag menar ;)
hahah eh ja, helt enkel en dålig humor dag, iaf för saga o bella ;) hehe
utöver detta har de inte hänt något i den här sk skolan.

Nu blire att dra ner och ta han dom heestarna och sedan träna ikväll! :) ruuligt tycker jag , (yy' hoppas lilla maccan sköter sig idag, jag med för den delen.

så här hemskt såg de ut när jag pratade vett med maccan i börjes i somras ;)


Så här underbart bra va de i 110 på börjes <3 vet att bilden inte e den finaste, men maccan va absolut finast i den klassen! <3


Puuuuuuss
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0