tjeeeena!

tjeeeena! nu har jag varit i stallet hos min lilla åsna och ätit och duschat ;)och just nu bloggar jag och fönar även håret  samtidigt, visst har jag talang ?jag fönar alltid håret, pga att mitt hår blir ¨såååå lockigt och stort sedan på morgonen om jag inte fönat dagen innan ;p
jasse var riktigt duktig idag! vi tränade lite lydnad, övergångar och sånt. och hon lyssnade jättebra!  vi red barbacka med saga och ärtan på ett fält. imorgon var det meningen att vi skulle hopptränat för malin men tyvärr så kunde inte pappsen, och jag hade tänkt att tävla på söndag... men då blir det ju inte heller av..åååååååååååå hatar att pappa ska ha sitt j*vla jobb! det tar all tid och jag får rida hemma på sjöslätten och det går ju inte ens att rida ordentligt pga så himla dåligt underlag! hatar,hatar,hatar!! ska tjata lite mer på han så får vi väl se om han kan göra ett undagtag från sitt dumma jobb! -.- men vet ni vad, nu ska jag dra och fixa mina kära naglar litegranna. bye.


/bella

hihi kolla vad taskiga jag och saga var som skojade med jasse och ärtan, gud vad vi skrattade! dom såg ut som älgar! xd fast ni får tydligen ingen bild, för min data ville visst inte det :s men dom kommer upp imorgon, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0