nej men vad hände med den super bra...

nej men vad hände med den super bra statistiken ? :O nu får ni la ta och skärpa er eller ? hihi vill ni kanske att vi ska skriva om något speciellt så det blir roligt att läsa? isåfall så var jätte snäll och skriv en kommentar!

nu är jag hemma från stallet, det blev att rida med saga och amanda på fältet, det gick helt okej bra idag, jag kände att jag inte riktigt fokuserade... fast det är ju inte så lätt när det typ är snöstorm ;p och det blir nog ingen träning imorgon heller. asså min pappa förstår mycket men varför kan han inte inse att jag pch jasse måste bort från denna skrothög och rida ordentligt i ett ridhus?! asså sjöslätten är verkligen ett super stall med mycket goa tjejer men på vintrarna ska vi ju inte ens snacka om underlaget -.- det suger verkligen! aja och amanda red GT eftersom hon har hand om honom denna veckan, han är bara en liten unghäst och han är typ bara en liten b-ponny :p gud vilken litet monster han är! han var helt galen! alla tre försökte men ingen lyckade totalt, han var snäll en liten stund sen bara drar han mot ett håll och det går inte att få stopp på hästkräket. men saga lyckades iaf ganska bra! tillslut gick han normalt. haha. men nu ska jag dra och äta, sen är det duschen som väntar och så får jag se hur mycket jag hinner kolla på the mentalist ;)

och vet ni att dom bilderna jag lovade idag, kan jag inte ladda upp för blogg.se vill tydligen inte det. inget med min dag har varit bra idag. hoppas på lite bättre lycka imorgon.

dagens citat är alltså: glöm dina beskymmer imorgon kommer nya.
från: andra avenyn. (det heter väl så?) :p haha



/bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni oskulder?

2011-01-26 @ 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0