min dag;)

hej hej!
Dagen idag har varit helt precis som vanligt lika med heelt dött!Jag önskar att nåtts kulle kunna hända nån ting i skolan just nu,nåt spc eller nåt roligt eller nåt hemskt faktiskt bara deeeeet händer nåt i skolan:P haha Idag är jag hästfri för att jag har tusentals läxor och ett ostädat rum haha inte kuul, och sen ska jag på en gudstjänst behöver verkligen fylla det där gudstjänst kortet. Våra konfa ledare tvingar oss att gå på hela 20 Gudstjänster inte för göra dom besvikna men jag har ett liv utanför kyrkan. vrf konfirmera man sig egentligen? en del gör det för att få presenter har jag hört men jag tycker det är en viktig sak om man konfirmera sig, att det är en sak men vill inte för att man måste. Visst vill man ha presenter men är det värt det? att gå ett helt års läsning bara för att få presenter??
haha Jag gör det för att jag vill gifta mig i kyrkan och begravas på helig mark inte mkt skillnad men så är det^^
Nu har jag inte lagt upp några skisser på senaste tiden så det gör jag nu haha
får ej koppieras!!

Får ej kopieras!!

allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0