åååååå, datan laggar...

hejsan! amanda åkte hem för ett tag sedan, har haft en riktigt härlig underbar helg med mina tjejer! love you :* idag har vi haft en riktigt slappig dag. super härligt! just nu sitter jag vid datan och försöker avsluta min msn och sedan ladde ner en ny pga att någon som ville vara lite dum mot mig skickade ett virus -.- så varje gång jag loggar in så skickas en länk med detta visus till alla mina kontakter och alla tror att jag är helt störd. aja vi ska lämna in min data så att den får rensas helt, det behövs verkligen! vet inte hur mycket skiiiit jag har på denna asså.
ponny akuten var ju förut, kollade ni ?
det gjorde vi, det är ju faktist lite tråkigt att det nästan är samma problem som förra året, men man lär sig nog förhoppningsvis något :)
Imorgon är det skola -.- men turen som jag har så ska jag till sjukgymnasten vilket betyder att jag får sluta redan kl 2! gutt.
men nu ska jag ta och lyssna lite musik och göra inget innan jag går och lägger mig ;)

Ni betyder.
www.amandaoella.blogg.se



/ bella

Kommentarer
Postat av: amanda

det var underbart , MÅSTE göras om , älskar dej gumman ;* <3

2011-01-31 @ 19:08:28
URL: http://amandaoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0