Vanligt liv..inte så dumt?!

hejsan svejsan!
Här var det lite dåligt uppdaterat lite dåligt av oss, Fy Fy! Idag har det varit en lååååååååång måndag kan jag bara säga trodde seriöst att jag skulle somna...hade inte sovit så gott och kände mig lite sjuk:( men sen blev allt bättre när jag kom till min lilla pärla som alltid förgyller min dag och får mig känna mig önskad och behövd^^idag red jag barbacka myyyysigt;)
Jag har funderat på en sak ganska länge...det här med kändisar och igen kända personer har/är fotfarande normala människor precis som vi. Visst dom är rika och dom får precis vad dom vill ha och dom har fans som älskar dom och en massa fördelar men dom har ju oxå många riktiga dåliga nackdelar att vara kändis
1. Du har inget privat liv utan du har alltid paparatzzi  efter dig eller fans som skriker ditt namn och vill ha en autograf
2. Om du är en stor film stjärna skriker ex tjejer att dom älskar dig fast dom inte känner dig utan har bara sett hur din karaktär i filmen är och inte vet att du är annat än den rollen
3. Du har väldigt svårt att få sanna vänner eftersom många vill bara var vän med pga att du är känd
Det är nog riktigt jobbigt att vara känd och populär tror jag. Att stå ut med allt stå hej och all press ett sne steg kan göra att hela din karriär står på spel. Jag är riktigt lyckad lottad känner jag som har en stöttande familj och sanna vänner som jag litar på hundra procent;)<33333
allt från mig:D PussPuss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0