vanligt=tråkigt

Hej alla bloggläsare!
idag har det varit en helt vanlig dag utan att något har hänt..ass tråkigt alltså. Fast vi ska ha elvens val(ni som inte vet vad det är få leva med det så länge för jag har lite bråttom haha..elaka jag ;)) snart vi som går på skruttiga Falkenbergskolan och då skrev jag upp mig på att få åka upp till Aboda Klint som typ alla gjorde haha jag ska prova att få åka snowbord kmr bli ASS kul!!!! Fast jag kmr att slå ihjäl mig och bryta varenda ben i hela kroppen så gör det nog ingen ting hahaha ;) nu ska jag dra på en massa kläder så jag kmr se ut som en köttbulle och cyckla ner till stallet i detta kyliga vädret tycker jag:P allt frå....ps. i kväll kmr fler skisserx) allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0