bedtime

även fast det är helg så ska jag ta och lägga mig tidigt, eller det är ju hyfsat iaf ;) ska upp ganska tidigt imon för att ta en morgondusch, för jag känner mig hemskt äcklig efetr dom här två dagarna liggandes hemma i soffan med bara duschar när jag inte tvättat håret, blä!

sedan blir det väl bara chill hemma ett tag och så bär det av till stallet då jag som vanligt ska rida min lilla pärla :* är super sugen på att rida! haha liksom nu vid halv 12 på natten :p men jag vill helst kunna rida i paddocken.. kunna hoppa,rida bommar osv. man kan ju inte rida helt ordentligt utan att hon konsenterar sig på något annat i naturen. men det töar ju nu så vi får hoppas att all is och snö fösvinner snabbare än vi hinner blinka ;)

Vi hörs imorgon för nu ska jag mysa ner mig i sängen. Puuuussss. bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0