Dag 1- presentation om mig själv

jag är ju då gabriella men som bloggen heter så kallas jag alltså bella ;) ja jag är en sprallig, tuff tjej som oftast bara gör impuls saker och sedan tänker efter :vafan detta va en dålig ide :p haha. jag har den bästa humorn.
jag har super vänner som jag älskar, och försöker umgås med så mycket jag kan :) mitt liv är ju egentligen i stallet där jag spenderar den mesta tiden av mina vardagar.
jag gillar även mode,jag gillar att shoppa och köpa nya saker. ja det finns ju inte jätte mycket att säga. om ni läser bloggen så vet ni kanske lite om min personlighet :)  om det är något mer som ni vill veta så kan ni väl slänga in en kommentar :)

kram! bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0