Dag 3 - Min första häst

jahaapp nu kommer det lite om min första häst! :)


Sully 4089

Sullan är född 1997 och är 134,5 cm typ :)

Sullan hade jag från julen 06- hösten 08.
Det började med att ebba och jag igentligen fick henne tsm på julafton. Tro mig, det var helt amaziiing den dagen!
En liten ryttares högsta dröm. Vi åkte i bilen med ögonbindel med pappa till stallet, inte en aning om var det var!
Sen så när vi tog av bindeln så stog mamma utanför sullans box,sullan där med rött sidenband runt halsen, boxen inslagen i paket papper, så fick vi riva upp det så stog de Sullan, ägare matilda o ebba :D
assåå shiit. Jag började gråta, ett minne för livet.
Iaf så hade vi henne tsm i kanske 4 månades, haha det funkade inte så vi köpte en annan till ebba.
Sullan lärde mig väldigt mycket, vi hade mest roligt tsm och hade inte några störra krav.
Vi hoppade Ld-lc+5 typ! hihi :)

Just nu är Sullan ridskolehäst på Kalmar Hästsportklubb. Där jag hoppas hon har det bra lilla sötan!

Tyvärr har jag inte jjätte många bilder på henne, då min förra data fick virus och nu har jag glömt lösenordet till den hehe.




en liten matilda på en liten söt ponny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0