Dag 6-Mitt mål med ridningen

Ja mitt mål är väl att komma så lång som möjligt :) eller asså med jasse har jag inte så mycket mål förutom att få bra resultat på tävlingarna nu detta året :) Det var super förra med, men vi tävlade ju bara två gånger och den ena gick skiiiiiit :p men den andra gick strååååålande! :D och det äv väl bara det som jag tycker räknas eller ja att man gör sitt bästa! det är allt man kan göra och det är målet. att göra vårat bästa :) alltså jag har inga höga mål med jasse, vi ska hoppa högst en LC detta året :) men mest LD clear round, för jag vill tävla mot mig själv. och Jasse är min lärokompis, hon är liksom min lärare, det är hon som ska hjälpa mig att nå mina mål i framtiden.

som jag kanke har sagt tidigare så ska ju pappi ta jasse när jag ska ha en ny. hon ska vara min föralltid :* bara att jag vill ju fortsätta tävla och sånt, och då kan jag ju inte ha en gammling ;) haha hon blir ju 20 iår och det är sista året som hon ska behöva tävla, men tro mig hon älskar att tävla! hon föörändras helt, hon blir så taggad och glad det bara strålar om henne, man ser lyckan! (: och haha detta blev en riktigt lång text och vi hamnade lite untaför ämnet men aja. hoppas jag fick fram svaret iaf :p

//bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0