Dag 7-Min bakrund

ja jag fattar inte riktigt vad som menas men jag antar att det menas med från början jag började rida?
hahah.

Allt började med att jag följde med en kompis till KalmarHästSportKlubb och så fick jag prova att rida den som hon hyrde. jag tyckte att det var super skoj och så provred jag och så började jag på ridskolan och red en lektion i veckan. haha den dagen var min favoritdag i veckan ;p jag gick snabbt upp i grupperna för jag lärde mig ganska snabbt och så när jag red i Grön 2 som det heter så bestämmde jag mig för att skaffa egen häst och på så sätt kunna lära mig mer. så jag började leta och så hittade jag många favoriter och efter mer än ett halvårs letade hittade vi jasse :) så köpte vi henne och så bara blev det som det blev. nu har jag ju haft henne i över 1år och allt går toppen. :) och så slutade jag på ridskolan alltså att rida lektioner, när jag red i Röd 2 :) det finns typ upp till Gul 2, och efter det typ träningsgrupper och sånt. men jag slutade helt men jag tävlar för kalmarhästsportklubb fortfarande :) men nu mera tränar jag ju då för Malin med jassebasse.

(hahaha vet inte om detta var meningen med "min bakrund" men aja skit samma)


//belllaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0