Dag 8-Pinsammaste situationen med hästar

hahaha, det måste nog vara på våran första lokala tävling :p då jag var så fokuserad på att kolla över hindrena så jag hoppade fel hinder ^^ hahah på första hinret? klumpigt. jag hoppade 7an baklänges istället för 1an :p men jag har faktist bra förklaringar för det ;) dom som står med dom där "flaggorna" vid starten stod faktist bredvid 7an :p haha. men så gjorde jag ju en omstart och då visade vi att vi kunde och hoppade då felfritt med inga tvek :)

men det var även på framhoppningen så hoppade jag ett hinder från fel håll :p (a) hhaha men jag visste väl inte vilket håll man skulle hoppa? visste inte ens att det var ett speciellt? haha men aja. man lär sig av sina misstag ;D

/bella


bild ifrån tävlingen. jag var nöjd med resultatet för det vi åkte dit för var att göra vårat bästa och komma igenom banan vilket vi gjorde :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0