falska rykten. eller är det det ? hm..

haha, allt jag skrev igår om justin var bara skvaller fast vem vet egentligen? :p  jag tror nog att han har förändrats och han är ju inte det lilla socker söta ögongodiset längre, (ofc är han hyper het! men jag diggade hans gammla frisyr mer än den nya :p) haha jag tänkte bara berätta detta så att jag inte säger något dumt om honom ;) he is my hero ^^
och sen såg jag ett klipp idag om att det inte var något fan som hade gett sig på selena.? hm jag vet ingenting men så är det dom sa :) haha så nu har jag fått ut min åsikt. men sen är det även så att fansen har blivit helt galna! jag är galen i honom men jag menar dom är ju helt besatta, vilket jag också är men jag skulle tex aldrig få för mig att förfölja honom,boka rum på samma hotell som han, gömma mig inne på det hotellet bara för att få träffa han :p jag menar det finns gränser. om man håller sig till dom gränserna så får man ju hoppas att han kanske kommer till fansen istället? haha, asså det finns verkligen sjuka människor ;)

min källa av allt detta är i från den bloggen jag läste igår, www.justindrewbieber.blogg.se .

tänk egentligen vad jobbigt att vara en kändis? själv skulle jag tycka att det skulle va ganska skoj, fast jag tror nog att det är lite frustrerande med men sköjigt (a)

och hehe, jag vet att detta ska ju egentligen vara en lite mer hästinriktad blogg, men skoj med lite annat ibland ;)

//bella :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0