förlåt igen..

hejsan! förlåt för att jag inte uppdaterade igrå men jag hade ingen lust + att det inte fanns så mycket att säga för jag var hemma igår pga.migrän.. men en sak hände ju igår, jag tog ju min vaccination :O skit läskig va den! men jag överlevde och nu har jag bara två kvar att överleva ;p stallet igår (tisdag): jag skrittade henne i ca 30 min för jag hade ju alltså ont i huvudet. Stallet idag (onsdag): idag blev det så tat vi red på fältet. jag red med mitt tre delade bett och med mitt gummiband så att hon skulle jobba lite extra. vi red ganska länge och intensivt så lilla pluttan blev lite trött efter ;) får ta det lite lugnare imon då, det har hon nog inget emot. och sen så då strechade jag henne efter och då ville hon inte sträcka på ett av hennes små ben, hm, hon kanske är lite stel eller har sträckt sig eller nått? jag har faktist ingen aning, men jag ska ringa majsan (massör) så ska jassebasse få lite massage :) det uppskattas säkert. men nu ska jag ta och göra något annat än att vara på datan. och sen är det ju Glee!! :D onsdag kl.8 är den bästa dagen/tiden som finns! haha. /bella (det går fortfarande inte att ladda upp bild. inte heller ändra något med texten tex:fet stil ?.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0