fredag

hejsan! kom precis hem från stallet, hon mådde toppen (förutom att hon forfarande är halt) men hon var glad och hihi och har nog saknat mig lika mycket som jag saknade henne :* och gud så rastlös hon va :p hon kunde inte stå still och öronen spetasde framåt nyfiken på allt som hördes, haha hon är för sööööt! ♥
och idag fick jag leka lite frisöör med jasse ;) haha jag klippte av det hemska hovskägget :p blev mycket bättre men jag är ju inte proffs på det så det blev väl inte perfekt ;) imorgon ska jag nog också ut dit och då ska vi klippa manen. hon hat ju egentligen typ en stubbman som är ca 5cm men nu är det typ 15cm ;p haha så det ska fixas.


ikväll blir det som vanligt inte så mycket roligt, ska umgås med my family och ja inte så mycket mer. men jag orkar väl ändå inte göra något speciellt nu när jag inte är helt 100% frisk.. :/

ha en härlig fredagskväll! kram! bella

 jag och jassebassebuuuss i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0