godkväll gottfolk!

godkväll gottfolk!


det är dags att slagga. det är ny dag imon, med skola,problem och så stallet :) 
finns inte mycket mer att snacka om såhär på en tråkig vanlig onsdagskväll. men hm, ja jag kan informera om att igår var jag och pappa på hööks för att beställa en namnskylt till henne :) haha efter 1år och lite mer än 2månader så gör vi det ;) men bättre sent än aldrig. sen när vi ändå var där så köpte vi hovstärkande. det är jätte bra för hovarna och så ser det till att inte torka ut dom. alltså det stöter bort vatten vilket är ganska bra nu vid denna årstid efersom att det är ganska blött och då mår inte hovarna bra om dom inte blir skyddade ;) men innan ni använder något så snacka med hovslagaren, det var han som tipsade om denna till oss ;) tror inte att det är farligt eller nått men bara för att va säker på att man får rätt (: haha, eller så tipsar jag på att hovstärkande, som det heter är jätte bra! man lägger på det ca 2gg i veckan så är hovarna säkra ;) haha vilket tråkigt babbel, så jag ska ta och lägga mig nu. Men som sagt hovstärkande.  ;)

/bella

(kan inte ladda upp bilder-.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0