Gothia Cup 2010

jag sitter här och lyssnar på waka waka, med shakira och varje gång jag lyssnar på den så kommer jag tillbaka till Gothia cup i göteborg som jag då upplevde i sommras. vi åkte dit med laget för att spela fotboll, även att det var ganska mycket mer killar i våra huvuden mer än fotboll, så gick det ganska bra att spela och kännslan att spela där var helt underbar! discot nådde toppen! super kul. det året var once in a life time. alla i laget, vi var ett lag , vi höll ihop, inget tjafs,inget kax, ingen uppkäftighet. vi var liksom ett lag. och sen nu då med tiden så förstördes allt.. jag slutade pga sånt. och sen så då tänker man tillbaka på vad vi var. sorgligt faktist.
men själva gothia upplevelsen var amazing. invigningen,fotbollen,killarna haha,laget asså allt.. Gothia cup är något som alla borde få uppleva.
ne usch jag bölar nästan. man inser verkligen hur mycket man saknar fotbollen..

/bella.



det blev inte så långt som jag trodde men det är iaf några betydelsefulla ord.

Kommentarer
Postat av: ebba

herregud , snacka om minne för livet !

saknar det..

2011-03-05 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0